Τρώτε σωστά ακόμα κι αν είστε απασχολημένη

photo

Συχνά οι πολυάσχολες μαμάδες συνηθίζουν να τρώνε στο πόδι και να μην κάθονται να φάνε ένα κανονικό γεύμα. Αν το κάνετε κι εσείς αυτό, προσπαθήστε να ελέγξετε τη συνήθεια. Πρώτα βεβαιωθείτε ότι έχετε στο ψυγείο σας πολλά υγιεινά μεζεδάκια, όχι μόνο για τα παιδιά, αλλά και για σας. Μερικά αποξηραμένα βερίκοκα ή λίγος αποξηραμένος ανανάς είναι κάτι νόστιμο αλλά και υγιεινό προτείνουν οι ειδικοί του site pampers.gr. Μην παραλείπετε να κάθεστε, ακόμη και για δέκα λεπτά, όταν τρώτε το μεσημεριανό σας. Κάντε μια μεγάλη ανάμικτη σαλάτα, με διάφορα είδη μαρουλιού, αγγούρι, λεπτές φέτες καρότο και φασολάκια. Προσθέστε λαδόξιδο, λίγη μουστάρδα και μερικά κομματάκια σκόρδο. Διακοσμήστε τη σαλάτα σας με σταφίδες και ψημένο σουσάμι. Κάντε τη σαλάτα σας πραγματικά μεγάλη, γιατί όχι μόνο έχει λιγότερες θερμίδες από ένα βιαστικό σάντουιτς, αλλά θα είναι και νόστιμη και θα χρειαστείτε πολλή ώρα για να τη φάτε. Έτσι λοιπόν, το φαγητό θα σας αναγκάσει και να ξεκουραστείτε για λίγη ώρα!

Παρουσιάσθηκε πρόβλημα. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα