Η διατροφή του παιδιού από 3-6 ετών

photo

Οι βασικές αρχές αναπτύχθηκαν παραπάνω και ισχύουν και γι' αυτή την ηλικία. Τώρα όμως θα δείτε πολλές διακυμάνσεις στο θέμα της διατροφής. Το καλύτερο λοιπόν είναι να οπλιστείτε με υπομονή και ευρύτητα πνεύματος για να είστε όλοι ευχαριστημένοι. Εκτός από το ρυθμό ανάπτυξης και τα σωματομετρικά στοιχεία του παιδιού (βάρος, ύψος), το χρώμα του, η διάθεση, η ζωντάνια και η ενεργητικότητά του θα μας καθοδηγήσουν για το αν το παιδί τρέφεται σωστά.

 

Είναι βασικό να καλύπτονται όλες οι διατροφικές ομάδες, δηλαδή:

 

Πρωτεΐνες : (κρέας, κοτόπουλο, ψάρια, αυγά, γαλακτοκομικά). Προτιμήστε το άσπρο κρέας, ενώ το κόκκινο χορηγήστε το με τη μορφή κιμά. Το ψάρι είναι καλό να δίνεται 2 φορές την εβδομάδα, είναι πολύ θρεπτική και ελαφριά τροφή. 400 - 500 γραμμάρια γάλα την ημέρα είναι ικανοποιητική ποσότητα, σε συνδυασμό με τυριά, γιαούρτι κ.λπ.. Το αυγό αρκεί 3 - 4 φορές την εβδομάδα.

 

Υδατάνθρακες : (δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά και όλοι οι γλυκοί πειρασμοί που περιβάλλουν εμάς και το παιδί μας). Πλούσια σε ενέργεια διατροφική ομάδα. Προσοχή χρειάζεται στη ζάχαρη, η οποία δεν έχει διατροφική αξία, χαλάει τα δόντια και κόβει την όρεξη για φαγητό. Προσπαθήστε να δίνετε στο παιδί σας σπιτικά γλυκά και αυτό πάντα μετά το γεύμα του.

 

Λίπος : Το ελαιόλαδο και το βούτυρο δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή του παιδιού σας. Το λίπος όμως του κρέατος πάντα θα το αφαιρείτε.

 

Φρούτα, λαχανικά: Τα παιδιά εκτιμούν κυρίως τις πατάτες και σπάνια τα βρασμένα λαχανικά ή τις ωμές σαλάτες, εκτός αν τα έχει συνηθίσει από τη μικρή ηλικία. Χρειάζεται κι εδώ μια μικρή προσπάθεια και χωρίς άγχος κάτι θα καταφέρετε. Μη δίνετε στο παιδί σας αναψυκτικά, προτιμήστε ένα φρέσκο χυμό φρούτων ή μια φρουτόκρεμα για να καλύψετε τις ανάγκες του σε φρούτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια. Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Χαρακτήρες 0 από 255

Περισσότερα άρθρα που σας ενδιαφέρουν...

Τα click της εβδομάδας