Τοκετός:Εναλλακτικές μέθοδοι ανακούφισης από τον πόνο

photo

Ορισμένες μητέρες θέλουν να αποφύγουν τις μη φυσικές μεθόδους ανακούφισης από τον πόνο και διαλέγουν τον βελονισμό, την αρωματοθεραπεία, την ομοιοπαθητική, την ύπνωση, το μασάζ και την ρεφλεξολογία. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποιες από αυτές τις μεθόδους, είναι σημαντικό να ενημερώσετε πριν το νοσοκομείο και τον γιατρό σας. Συζητήστε το με τη μαία ή τον γιατρό σας. Βεβαιωθείτε ότι αυτός που θα σας βοηθήσει είναι γνωρίζει τι πρέπει να κάνει.

 

 

Πώς μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας

Ο φόβος χειροτερεύει τον πόνο και όλοι φοβούνται αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν ή να ελέγξουν.

  • Το να μάθετε να χαλαρώνετε σας βοηθάει να παραμείνετε ήρεμη και από τα μαθήματα γέννας θα μάθετε τρόπους αναπνοής που μπορεί να σας βοηθήσουν στις συσπάσεις
  • Η θέση σας μπορεί επίσης να κάνει διαφορά. Ορισμένες γυναίκες προτιμούν να γονατίζουν, να περπατάνε ή να κουνιούνται προς πίσω. Σε ορισμένες τους βοηθάει το μασάζ, αλλά άλλες δεν θέλουν να τις αγγίζουν.
  • Το να νιώθετε ότι έχετε τον έλεγχο για το τι σας συμβαίνει, είναι πολύ σημαντικό. Δουλεύετε εσείς με τη μαία σας και η μαία σας μαζί σας, για αυτό μην διστάσετε να της κάνετε ερωτήσεις ή να ζητήσετε οτιδήποτε.
  • Το να έχετε κάποιον σύντροφο, συγγενή ή κάποιον φίλο που να μπορείτε να στηριχτείτε ή που να μπορεί να σας βοηθήσει κατά τη διάρκεια του τοκετού, βοηθάει πολύ. Έχει αποδειχτεί ότι μειώνει την ανάγκη παυσίπονου. Εάν, όμως, δεν έχετε κάποιον, μην ανησυχείτε, η μαία θα σας δώσει όλη την βοήθεια που χρειάζεστε.
  • Και τέλος, κανένας δεν μπορεί να σας πει πριν πώς είναι ο τοκετός. Ακόμα και εάν πιστεύετε ότι δεν θα χρειαστείτε παυσίπονο, μην το αποκλείετε σαν προοπτική. Σε μερικές περιπτώσεις, θα βοηθήσει τον τοκετό να γίνει πιο απολαυστικός και πιο πλήρης.

 

 

Πώς να τα βγάλετε πέρα στην αρχή

Το βράδυ, προσπαθήστε να βολευτείτε και να ηρεμήσετε, ίσως να πάρετε κάποιο υπνωτικό χάπι για να κοιμηθείτε. Ένα ζεστό μπάνιο ή ντους μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε. Κατά την διάρκεια της ημέρας, να είστε σχετικά κινητική. Αυτό θα βοηθήσει το μωρό σας να μετακινηθεί προς τα κάτω, στον πύελο και θα βοηθήσει τον τράχηλο να διασταλεί. Είναι σημαντικό να φάτε κάτι ελαφρύ για να σας δώσει ενέργεια, καθώς ο τοκετός, και ειδικά ο πρώτος, μπορεί να κρατήσει για 12-15 ώρες από τα πρώτα στάδια στη γέννα.

 

 

Να είστε δραστήρια

Προσπαθήστε να είστε δραστήρια για όσο περισσότερο μπορείτε. Αυτό βοηθάει την διαδικασία της γέννας. Το να είστε δραστήρια δεν σημαίνει κοπιώδης κινήσεις - απλά το να κινείστε σε φυσιολογικούς ρυθμούς και να περπατάτε.

 

Παρουσιάσθηκε πρόβλημα. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα